Kilépés

1. Böngészés a Webáruházban:

Kedves vásárlóink, termékeinket elsősorban Szlovákia és Magyarország területére szállítjuk, de a világ bármely pontjára eljuttatjuk a kért terméket. (Ezügyben kérjük egyedileg egyeztessen kollégáimmal.)



Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében márkák szerint soroltuk be. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFA-val együtt tüntetjük fel! A termék nevére, képére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik.

2. Keresés:

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket. A képernyő bal oldalán felül kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A keresés gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Tel: +36 20 4 960 360. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt termékek raktáron vannak-e vagy mennyi idő alatt tudjuk beszerezni.

3. Vásárlás az Áruházban:

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni a Kosárba gombra kattintva, kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.
A kosarat 72 óráig el is mentheti, és közben bármikor folytathatja a vásárlást.

A kosár tartalma:

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Kérjük a pénztárnál ellenőrizze, hogy megfelelő mennyiségű áru van-e a kosárban!


A rendelés elfogadása:

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

A Webáruház ügyfélszolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:



* A info@taktikailampa.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt színben, márkában van raktáron). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk , ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.

* A +36 20 4 960 360 telefonszámon munkatársunk felveszi a rendelést, akár hétvégén is.


Fizetési, és szállítási mód:

Jelenleg több csomagküldő szolgálattal folytatunk tárgyalásokat, a végleges megyegyezésig postai úton utánvétellel, vagy személyes átvétellel (előre egyeztetett helyen és időben) áll módunkban a termékeket eljuttatni Önhöz.


Figyelem!!!


Előfordulhat, hogy olyan termék van fent áruházunkban, ami sem nálunk, sem a nagykereskedésben nincs készleten. Ez esetben várni kell a beszerzésre, ami nem a mi hibánk és előre is elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségért.

Minimális rendelési tétel:


Hogy a megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális rendelési tétel 10 Euro. Ettől kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani. A megrendelésnek felső határa nincs. Ettől eltér a személyes átvétel, akkor viszont nincs alsó határa a vásárlásnak.




Szállítási határidők:

A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 1-3 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.



Téves megrendelés:



Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a info@taktikailampa.hu
címen vagy a +36 20 4 960 360 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.



Csomag újrakézbesítés:




Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön aznap, vagy másnap nem veszi át, a csomagot automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi veszítünk rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.




Szavatosság, garancia:



Rendeltetés szerű használat esetén, egy év cseregaranciát vállalunk minden lámpánkra.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.


Szavatossági idő:



Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:

a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

c) A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)


Jótállás:

A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet, 49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)


Garanciális javítások szervize:


A cseregarancia időtartamát meghaladó meghibásodások esetén, kérjük jelentkezzen a +36 20 4 960 360-as telefonszámon.
Ha a termék javítható, az adott márka nagykereskedésének szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek.


Elektronikus szerződéskötésről:


Áruházunkban bárki regisztráció nélkül vásárolhat. A megrendelés írásban foglalt szerződéskötésnek minősül, melyet áruházunk iktat és később is hozzáférhető.

A megrendelés lépései: Az áru kosárba helyezése, Pénztárba történő belépés, A vevő adatainak bevitele, Megrendelés elküldése, a megrendelés visszaigazolása.
A szerződés (számla) a magyar oldalon is szlovák nyelven jön létre.


Az ezen az oldalon felsorolt szövegek feltüntetésére törvény kötelez bennünket.
Magatartási kódexünk azonban a következő: A mi alapvető érdekünk a fogyasztó (vevő) maximális elégedettsége, ezért sok esetben a ránk nézve kötelező törvényeken túl is nyújtunk extra szolgáltatásokat, azért, hogy a vevőink elégedettek legyenek.

Alapelvünk, hogy mi vagyunk a vevőért és maximálisan jó, korrekt szolgáltatást és terméket nyújtsunk, ezért minden lámpára vonatkozó 12 hónapos cseregaranciát biztosítunk!


Adatvédelem:

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk, vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a
Számviteli Törvény Kötelez bennünket).


Céginformációk:

Üzemeltető. Molnár Balázs E.v.

Telefon: +36 20 4 960 360
E- mail cím: info@taktikailampa.hu

94360 Salka 359

Adószám, DIC : 1080344078
Közösségi adószám: -
Bankszámlaszám: OTP BANKA Slovensko 11154216 / 5200
Engedély száma, ICO: 44640277
Engedély nyilvántartási száma: -
Kiállító hatóság: -
Üzletvezető: Molnár Balázs