Nemrég sikerült online rendelnem egy taktikai lámpát egy férfitól, aki viszonylag olcsóbban árulta. Nagyon szimpatikus volt és miután megérkezett az áru megint ráírtam, ami egy tartalmas beszélgetéssé nőtte ki magát. Mint kiderült, ő maga csak hobbiként foglalkozik a lámpákkal, ezenkívül a saját cégét vezeti. Mondtam neki, hogy nekem is megfordult már párszor a fejemben, hogy céget alapítok. Ezen nagyon fellelkesült és elkezdett mesélni a Székhelyszolgáltatásról, amit az ő cége is igénybe vett.
A Székhelyszolgáltatatás egy 11 éve működő cég, ami elsősorban vállalkozások székhelymenedzsmentjét kívánja biztosítani. A gyors és megbízható ügyintézés az egyik fő tulajdonságuk, a mottójuk akár az is lehetne, hogy Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel. Az utóbbi két településen működnek főleg az irodáik. Budapest mindkét oldalán megtalálhatóak, az első irodát is itt nyitották meg, majd a sikerek és az igény növekedésével a Pest megyei Újlengyelen is nyitottak még egy irodát. A cég bizalommal ajánlja Újlengyelt a vállalkozások figyelmébe. A településen már harminc éve nincsen iparűzési adó. Az újlengyeli önkormányzat eltökélt szándéka, hogy ez a jövőben sem fog megváltozni. A szekhelyszolgaltatas24.hu oldalon olvasható több nagy cég neve, akik szintén újlengyeli székhellyel rendelkeznek. A stabil önkormányzatnak és a közkedvelt adóoptimalázálásnak köszönhetően ez nem is csoda.
A honlapon egyébként részletes leírás található arról, hogy pontosan miket kell megfontolnia egy cégnek, amikor át szeretné helyezni a székhelyét. Abból fakadóan, hogy a székhelyválasztás minden vállalkozásnak a saját magánügye és döntése, az eljárás teljes mértékben jogszerű. A hatóságok komolyan veszik a hasonló ügyeket, ezért is fontos, hogy a kivitelezést egy megbízható cég intézze, aki már több mint egy évtizede van a szakmában. A Székhelyszolgáltatás előnyeihez tartozik más is. Például az, hogy nem szükséges adminisztrációt fenntartani a településen, ergó nem kell pénzt költeni egy ottani irodabérlésre. A cég legutóbbi ellenőrzés során AA-kategóriába lett besorolva az európai Bisnode által minősítve. Ez köszönhető a felelős munkavégzésnek, az elégedett ügyfélkörnek és a pénzügyi stabilitásnak is. A gyors és profi munka során a levelek iktatása elektronikusan soha nem volt ennél egyszerűbb. Ezenkívül az esetleges hatósági ellenőrzések is a Székhelyszolgáltató felelősségei lennének. A székhelyre érkező hatóságok fogadásában a cég szakszerűen jár el, hiszen rengeteg tapasztalatuk van hasonló téren.
A Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel felhívásban nem véletlenül szerepel az expressz szó. Amennyiben valamelyik érdeklődő szerződést kívánna kötni a céggel, a hozzátartozói nyilatkozat már egy órán belül elkészül. A cég fontosnak tartja, hogy minden a megfelelő módon játszódjon le, éppen ezért fizetni is elég később, a szerződés megkötésekor. A következő linkre kattintva található a szerződéskötésnek a menete pontokba szedve. Abban az esetben ha valaki nem rendelkezik jogi segítséggel, a Székhelyszolgáltatás biztosít egyet, hiszen több ügyvédi irodával is kapcsolatban áll. A cég felkeresésének legegyszerűbb módja ha telefonálunk, vagy a weboldalukon található űrlapot kitöltjük.
A cég honlapján különböző blogbejegyzések és cikkek olvashatók a cégalapítás, cégfenntartás, székhelyáthelyezés témájában. A releváns és informatív irományok olyan fontos témákról számolnak be, hogy a koronavírus-járványnak milyen hatása volt/van a székhelyválasztásra, hogy milyen székhelyszolgáltatási árak léteznek, illetve, hogy kezdő vállalkozóként mi az, amit feltétlenül meg kell tennünk a sikerért. Ezek a cikkek sok felmerülő kérdésre választ adhatnak. Ellenkező esetben viszont érdemes a cégnek üzenetet hagyni, amire a honlapon szintén van lehetőség, vagy felhívni őket a feltüntetett telefonszámon. Ha hozzám hasonlóan te is cégalapításon töröd a fejed, nem érdemes tovább várni! A Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül , Budapest, Újlengyel településeken vár a közös munkára.